Sunday, November 30, 2008

Tomorrow is the most important in my life. 1st Dec.
But i wish i could share it.
With everyone.
unfortunately?
hah. ppft.
Angelo and i went to roxy sale that day. eeee. so fun. imagine all thoes expensive things from roxy you never thought you could buy. suddenly? half the freaking price. we went crazy. and angelo bought a swim suit. BAHAHA. for some one ELSE. COUGHH. xD lolx.
So many people the quee have to wait for hours one. lols. exageration :D


Friday, November 28, 2008

I am bored. Everything is ruined. Everything used to be so perfect. you stupid Bastardd.i feel horribly NEGLECTED. IDIOT

and now i feel broken. SHATTERED.

SHEESH ==

haha. honestly i dont feel like i want to type anything. (: depressed. oh well. eh eh eh.
vote for my video la.
Haha. nothing better to do i suppose. (:

STEP ONE.
click here at http://www.kakiis.com/ and SGIN UP as a MEMBER

STEP TWO
after you have already sgined up. Click here and click "vote now" for my

Video. my lousy video. but since you love me. vote for me or else i shall be broken. which i already am. so make me UNBROKEN. and vote for me so i can be happy again. yay :D bahahaha. fix the broken stupidshit. TT


See? good lighting and a bit of editing can give a good lighted image. :D i just realized that so must share with you all!Haha. okay. i admit. this one is retarded! still shattered. shattered is such a nice word somemore. sigh.

OMG. was chatting with jordan just now.



jordan says:
ok all done
jordan says:
voted
jordan says:
but nt updated
jordan says:
XD
` ♥ kimberly says:
thankkkkkssssssss
` ♥ kimberly says:
ur awesomeeness?
` ♥ kimberly says:
=D
jordan says:
ah?
jordan says:
awesomeness?
` ♥ kimberly says:
yeahhh!!!!!!!!
jordan says:
huh?
jordan says:
izit u're awesome or u're awesomeness?
` ♥ kimberly says:
yourr awesomeness
` ♥ kimberly says:
its ;like
` ♥ kimberly says:
your highness?
` ♥ kimberly says:
LOL
jordan says:
ah?
jordan says:
ohh i get it
jordan says:
lol
jordan says:
i tot its like...
jordan says:
prepare for awesomeness
jordan says:
in tht case it would be....brb
jordan says:
ok
jordan says:
in tht case it should be like
jordan says:
your awesomeness is awwwweeeeeesoooooooooommmee
jordan says:
lol wait thts the same thing as the thing u said
` ♥ kimberly says:
ok.

Wednesday, November 26, 2008

rule1. People who have been tagged must write their answers on their blog and replace any questions that they dislike with a new question formulated by themselves.
rule2. Tag 5 people to do this quiz and those who are tagged cannot refuse. Those people must state who they were tagged by and cannot tag the person whom they were tagged by continue this game by sending to other people.

1. What is your CCA ?
- [co-curriculum] having fun :D?

2. Would you fall in love with a boy younger than you ?
- haha. age is just a number

3. Do you enjoy going to school ?
- it definitely depends.

4. What would you do with a billion dollars?
- i will subscribe to disney channel. then buy a huge mansion. I will shop out an entire mall. i will buy a porsche. and then give a million to my uncle driver. support my parents at their old age. and ivest the rest :)

5. Will you fall in love with your best friend?
- hahahaha. tht'll be awkward, won't it? maybe

6. Which is more blessed, loving someone or being loved ?
- both. and to be loved <3

7. List out your favourite songs:
Lady GAGA. xD

8. If the person you like is secretly attached, what would you do?
- LIVE WITH IT & DEAL WITH IT .what to do. sometimes life is unfair.

9. Is there anything that has made you extremely happy?
- I am short of money to go to the huge roxy sle on friday so NO.

10. What makes you angry?
- anger atoms

11. How would you see yourself in 10 years time ?
- 24 years old.. taller.

12. Who is currently most important people to you ?
- Lots :DD bahahaha.

13. What is the most important thing in your life ?
Vui hwa.

14. Would rather be single and rich or married but poor ?
- single and rich :D bahaha i might not be pleased if i'm married :X

15. What are your favourite colors ?
- pink.blue.black.white.

16. Would you give all in a relationship ?
- my everything :) if i feel he is the right one. and i know he is the right one :D

17. If you fall in love with 2 people simultaneously, who would you pick ?
- i'd be fair and choose the one i prefer more. LOL. kidding.

18. Would you forgive & forget no matter how horrible a thing that someone has done ?
- dunno.maybe maybe.

19. What do you want to tell your friends ?
- I EFFIN MISS EVERYONE OF YOU :(

20. What type of person will you fall in love with ?
a type of species called a vui hwa :D

Five random people to tag :
Tracy TEO
Jasmine YEO
Nelson voon
vanessa
Anyone else
WHOEVER WANTSTA DO IT.DO IT.

ANOTHER TAG!!!


Rules .
A. people who have been tagged must write answers on blog.
B. tag 8 people to do this quiz and those who are tagged cannot refuse. these people must state who are they tagged by .
C. continue this game by sending it to people .
i tag:
the five people i tagged up there :)

1. What have you been doing recently ?
- nothing.lazing around. GOING SCHOOL FOR ERT EXTRA CLASSES.pfft.

2. Do you ever turn your cell phone off ?
- WHO NEVER? AEROPLANE NEED TURN OFF BAH.

3. What happened at 10am today ?
- TNT. tennage mutant ninja turtles cartoon

4. When did you last cry ?
- last night.HAHAHA.

5. Believe in fate / destiny ?
- umm. im fated to be small. :(

6. What do you want in your life now ?
- what ha? i want SLEEP.

7. Do you tend to make the relationship complicated ?
- i don't know.maybe i do.maybe i dont :)

8. Are you wearing anything you borrowed from someone ?
- NOPE.

9. What was the last movie caught ?
- uhh. Zohan. :D

10. Does that person know you like him / her ?
- i like everyone. everyone knows that :P

11. Who always make you laugh ?
- hahaha. laugh buggie

12. Do you speak languages other than English ?
- i speak TAMIL also CAN! pfft.

13. Favourite website(s)?
- see my links? the ones with hearts and is in bold. haha

14. What are you doing tomorrow ?
- i dunno :S

15. What do you think you`re like ?
- I AM BROKEN :D

16. Who will you choose to die with ?
- i die alone betterbah.others have their reasons to live :P

17. Where have you been today ?
- hmmm.piano.tv room. blahh.

18. What game do you play often ?
- VIWAWA!

19. Who are you missing right now ?
- friends
:D

20. If you have to choose a friend and a love , who will you choose ?
- BOTH! :D

21. What are you doing now ?
- this tag. to keep me awake =.="

22. Which primary school are you from ?
- CHUNG HUA NO.4 & LODGE National and international.

23. Name 3 colours that you like .
- pink.blue.black :D

24. What emotion do you like to show ?
- the kimberlyish :D

25. What is life to you ?
- sometimes meaningful.sometimes meaningless.

26. If you have something troubling you , what will you do ?
- cry ? scream ? SHOUT LIKE GILA BABI.

27. Who did you last chat on MSN today ?
- Eddy bitch!

28. Who do you admire the most ?
- Xia Xue

29. Which month were you born in ?
- November

30. How are you feeling right now ?
- TIRED.SLEEPY.

31. What is the time now ?
- 8:25

32. What kind of person do you think the one who tagged you is ?
- Crazy. cute.funny.

33. What colour do you use to dye my hair ?
- DYE YOUR HAIR?! i dont know you :(

34. Why are you doing this quiz ?
- cause i AM BORED till can die.

35. What do you do when you`re moody ?
- i sleep and EAT and repeat.

36. At which stage do you wish to get married ?
- what stage? i'd choose LODGE SCHOOL'S STAGE :D :D

37. Who is more important to you ?
- more? you didnt give me any to choose :S

38. If today is the last day of your life , what will you do ?
- do everything i wrote on my bucket list.

39. Who is/are the person/people you trust most ?
- haha. personal.

40. Do you believe in seeing the rainbow after the rain ?
- YES LA. it's SCIENCE?!

41. If you have a dream come true , what would it be ?
- TO SLEEP NOW IN MY YUMMO COMFIE BED!

42. What is your goal for this year ?
- goal? i dono :S

43. Do you believe in eternity love ?
- dunno,do you b?

44. What feeling do you love the most ?
- the feeling of being loved :D

45. Do you think its global warming now ?
- i dunno.DON CARE. i die everyone else also diebah xD

46. What feeling do you hate the most ?
- being lied to cos tht's when i knw i'm not worth the truth :D

47. Do you like doing quizzes ?
- depends on wht kind of quizes.

48. Do you believe in Gods ?
- personal. again

49. Who cares for you the most ?
- i dont know.may i ask? :)

50. What do you think is the most important thing in your life ?
- everyone means something to me

51. What will you bring when you fight ?
- umm. FOOD! so i can eat!

52. What have you regretted in your whole life ?
- i dont know xD

53. What do you do if nobody cared for you any longer ?
- HURT.but i know they'll always be somebody who will be caring for me :)

54. What will you do if your boyfriend/girlfriend two-time you ?
- "baby remember the time you told me that you were LOYAL?" *smiles*

55. How do you feel now ?
- TIRED.SLEEPY.

Sunday, November 23, 2008

Edited a video yesterday of brenda and some of us.

This video is going to be something like the one im submitting for the compettion. so vote for meee. :( Watch this and laugh ur ass of. its so cute. its still unperfect cause simply do ._.

Saturday, November 22, 2008

Shopping! :DD
Yay! New slippers. Now i can throw out the other old & rotten pair. ew. (: my feet shall no longer be in the wrath of dangers of infection diseases from my old pair of slippers. This new pair of slippers have not been used yet so is still free from old ugly slipper syndrome! :D Ooh. and i also got to get a few shirts from esprit for when i go on holiday next month.

that day when i went to spring with bren jas and tracy,me and jasmine went to axxezz. (or how ever you spell this unpronouncable english word ==) and we saw this. so cute! of course buy la. bahahha. but then when i went home i realized it was the kind off clip on earings. the cheap icky types for people who unfortunately dont have pierced ears. what a waste of money. i caouldnt wear them cause i cannot tahan the clip on ones. its so untahanable. =______= Luckily enough for me. i had the recipet so i went there today and exchanged it. i ahd to look through my dust bin .____. and its even nicer than the before pair. :D so always ALWAYS keep you reciept! (: And. PHOTO ALBUM. i never had a proper photo album. i got it from memory lane. and omg, its already full and i still have pictures. so i wanna go get another one. :D

Thursday, November 20, 2008

Bren Tracy Jasmine and me went to spring that day. ahhaa. bored people. now, shall tell you all a very very lame thing that happened to tracy's money. so cute! bahahaha.
before we went to spring w were looking fro tracy's lost money!
Tracy: omg. i lost rm50.omgomgomg. my mom's going to kill me!
Me: maybe u left it in brens car?
Bren: *calls her daddy* my dad say dn have leh.
Tracy: OMG lah.

* us. waitng out side my house at the side walk while it was raining outside*
after 20 minutes of frantically searching fro tracys doomed to be lost money.
Tracy: im so dead. shit. i see paper. *glances through the side walk in the pouring rain
This is what tracy saw. omg.
Me: HS. i think thats your money .____.
Tracy: OMG. get it before someone steals it!!
It was like, all wet. but soon dried up by bren's hotness (:
Tracy: omg. is it like totally useless now? its WET.
bahahha.
After that we finally go spring. Lamanya. .___.

bahahaha. retarded picture much? Everyone was staring at us =_=
Brenda: im hungry. we must go eat.
Me: okie.
*5 minutes later*
Tracy: *smacks brenda* so FREAKING hungry we must go eat
Bren: OUCH. what for you hit me? why not hit KIM?
Tracy: cause you very nice to hit.
Bren: bahahaha. I am on my EATING FULL program. so i can gain more weight.
Siao siao bren, so fcute. us people trying to lose weight she has to gain weight. lucky brenda ._.
This was our food before. as you can see mine is the top right. the SMALLEST. ahah. and the CHEAPEST. compared to everyone elseAfter. kanasai. so messy lah. we all use our knife and fork and no hands.were to civilized (:
Went back to my house and after much moping around decided to dye jasmine's hair. ahha. did a strand of tracy's too as jasmine's chinese birthday prezzie. (:
Sadly, we did not follow the instructions and when it said 45 mins we only did 20 mins. impatient. (: aha.
Siao jasmineProfesional hairstylists. bahahaha. Me && Bren.

And it was also my daddies birthday. 20th november. bahahhaha. cake so yummy (:
im the photographer. im nto in this picta. :(

Wednesday, November 19, 2008

Prize giving day happened a few days ago. haha. I didnt get one :(
Chicken ass and me. gonna miss him LOADS when he goes to singapore :(
This shall be angelo's and me's new fav picta :)
The little children!Melissa && MeDiana.Kim. SUPER ULTRA VIOLENT RAYS! Nick. Loads of tears were shed cause we were so sad. :( everyone was in tears. will miss him somuch/ All the best in aussie nick :(


Nick and darren
Chad and nick. brothers. :) Nick and me :D bye bye
Tagged by FIONA..
1. What's your most favourite colour?
All the pink colours (;

2. Who is the most important to you?
Dearly Beloveds

3. How often do you think of committing suicide?
._. many

4. Do you think you have enough confidence?
sometimes ? hmm. Confidence is what makes a girl sexy

5. How many babies you want?
2!

6. Do you believe in seeing a rainbow after the rain?
Of Course (:

7. What is your goal for this year?
Uh. unsure leh!

8. Do you believe in eternity love?
I think so . :)

9. Do you think that the person who tag you,like to play kidnaping?
haha no i guess :D heehe ! i have to ask her xD

11.what does love mean to you?
Love is love lo. It starts with an L and ends with an e!

10. What are you really afraid of?
Perverts hahaha

12. Do u have a secret crush?
GASPS

13. Do you cherish every single friendship of yours?
YES !

14. What does flying means to you?
Im dreaming. with utter happness

15. What do you crave for the most currently?
chocolate date pudding

16. Are you single/relationship?
U guess ? =]


17. Describe the person who tagged you in 7 words.
1.someone who lives in kl.
2.pretty
3.i know her from friendster
4.sweet
5.unique
6.Hawt
7.cute cute

18. What have you done to yourself to make yourself happy?
Sms with someone who can make me laugh all the time? with youth frens (:

19. What is the worst case scenario happen to you in your life?
zomg. i fail piano

20. Who's the worst person in ur life?
myself

Instructions: Remove one question from above and add in your personal question. Make a total of 20 questions and tag 5 people. List them out at the end of the post.Notify them in their cbox that they've been tagged. Whoever does the tag will have blessings from all.

Tagged:
Brenda

Tracy
Jasmine
Josh
Nelson
I.love.them. :) Was so bored yesterday so i called Brenda. Tracy
Bren:Helllooooooooooooo?
Me: Bren lets go spring
Bren: WHAT
Me: go go lah
Bren: huh? i no transport!
Me: i pick u up lah
Bren: owh. Okays

In my room. :)
Crazy one us. Go there eat nyaa
Bren xD Yummy brownies

See? the melted glossy chocolate. And slowly crumbling soft moist pieces of cake! See? coats and coats of thick melted chocolated glossed on to layers of the cake. look so shiny and yummy somemore
Us. Bren Me tracy. Secret recipe. Yummy
Outside spring. Were so retraded. :D people kept staring at us
Random picta. Bren so cute (:
They both looks sSo adorable
back home. Playing with brens hair (:
Miss brenda ong playing with my cammie. haha, she looks like hamtaro
*LOVES*

Saturday, November 15, 2008

Went to bens farewell party yesterday.I'm going to miss you ben :(
Emos.But drennie still smiling (:Kisses to ben ben :D








Bren and me. Tadah
All he best in aussie ben! Gonna miss you :(