Saturday, September 27, 2008

Tagged by brenn

Tagged by bren :)
A N S W E R - T R U T H F U L L Y
1. Do you like anyone?:
` yeah. i like everyone.i'm not that mean =.="

.
2. Do they know it?:
` my friendss.duh .__.

.
3. Simple or complicated?:
` simple&complicated+sophisticated.or jus plain white simple :)


IN - T H E - L A S T - M O N T H - H A V E - Y O U
4. Bought something:
` uhh.yeah.

.
5. Gotten sick?:
` NO

.
6. Been hugged?:
` Yeahh..

.
7. Felt stupid?:
` Always xD

.
8. Talked to an ex:
` This month :)

.
9. Missed someone:
` YES!everyday.

.
10. Failed a test:
` No.NEVER.GARHH.thankgoodness.

.
11. Danced:
` Love dancing ;)

.
12. Gotten your hair cut?:
` uhh.YEAH.

.
13. Lied:
` All over the place


U N I Q U E
14. Nervous habits?:
` Tend to say " Umm. and pretend i did not hear you"

.
15. Are you double jointed?:
` WHAT?!no.

.
16. Can you roll your tongue?:
` don't know.not sure xD

.
17. Can you raise one eyebrow?:
` oh yes.*the rock*awh damn lame =.="

.
18. Can you cross your eyes?:
` Yeah o________O :D

.
19. Do you make your bed daily?:
` no.hahah.OOPS :X*
.
20. Do you think you are unique?:
` YES!you'll never find another quite like me :)


H A V E - Y O U - E V E R'S
21. Said "I Love you":
` yeah.hahahahahahhahahaha2.for fun and when i do mean it lalala~

.
22. Given money to a homeless person:
` umm.guess so?!

.
23. Smoked?:
` BIG NO.

.
24. Waited all night for a phone call?:
` Yeah. And it came :)

.
25. Snuck out?:
` from?no.never.

.
26. Sat and looked at the stars?:
` yes.i love love love it.

.

M A N N E R S
27. Do you swear/curse?:
` honestly,NO. A bit. only when talking but when im talking abot 91% i dont

.
28. Do you ever spit?:
` if i like.ate something yucky, i'd definitly spit it out!gross.

.
29. You cook your own food?
` NO.i'd end up burning it.

.
30. You do your own chores?:
` Yes. To not be chaotic :)

.
31. You like beef jerky?:
` never eaten beef jerky before.

.
32. You're happy with your life?:
` No.

.
33. You own a dog?:
` nope.

.
34. You spend your money wisely?:
` Yeah.of course.

.
35. Do you like to swim?:
` i used to.now it just gives me like..migranes.

.
36. When you get bored do you call a friend:
`PINAPPIE STRAWIE TWISTIE~!!! [aka JASMINE YEO] Brenda blubber baby [Brenda Ong!] Bubbly [TRACY] LemOonie [JOSH] KoRHS [AELRED]

.

D O - Y O U - P R E F E R'S
37. Flowers or angels?:
`Flowers from my baby cause he's my angel..

.
38. Gray or black?:
` depends.grey is gloomy.i'd go with black.

.
39. Color or black and white photos?:
` it definitely depends!

.
40. Lust or love?:
`loooooooooovvee

.
41. Sunrise or sunset?:
` Sunset.it's romantic+sweet xD

.
42. M&Ms or Skittles?:
` M&mSSs

.
43. Staying up late or waking up early?:
` Sleep and be dead-to-the-world ;D

.
44. Being hot or cold?:
` s0 far, i'm BOTH. ;)

.
45. Winter or Fall?:
` fall.winter might just like.make me sick. Stuff nose =(

.
46. Left or right?:
` left and right. to the left but do it right :)

.
47. Having 10 acquaintances or 2 best friends?:
'2 best friends. pineappie straiwe twist or bubbly or brendablubberbaby? i dont know..

.
48. Sunshine or rain?:
` rain.


M O R E-H A V E-Y O U-E V E R'S
49. Been Dumped?:
` uhhh?yes.

.
50. Stolen money from a friend?:
` NO!!!!!! never will.

.
51. Been in a fist fight?:
` imma girl okay.

.
52. Snuck out of your house?:
` yeah?

.
53. Had a crush on a teacher?:
` EWW NO.i think all teachers are equally.gross.
.

54. Seen someone die?:
` in movies.yes lah.

.
55. Been on an airplane?
` yeah.i not sakai till like tht.

.
56. Slept all day?:
` uncountable.

.
57. Missed someone so much it hurt?:
` yeah.alotta times :'(

.
58. Fallen asleep during school?:
` easily YES. teacher come to my table *BAVZMMM* slamook on my table.

.
59. Been lonely?
` yes :( always. forever.omg. im a loner..

.
60. Cheated in a game?:
` what game?haha.it depends.

.
61. Been to the ER?:
` SO ASSIN FUN. i nearly burned myself with the candle wax +____+

.
62. Been in a car accident?:
` choi!NO.

.
63. Had detention?:
` my whole class did.sheesh.

.
64. Missed your first love?:
` haha.yes.i'm talking to him now.oh how i miss him.
bahahaha.
.
65. Cried yourself to sleep?:
` yeah =/. Next morning wake up eye Bengkak.O_________o

.
66. Sung in the shower?:
` oh-yeeeeee-ah.

.
67. Kissed a complete stranger?:
` No.i'm not so ______ you ass.

.
68. Laughed so hard you cried?:
` yeah.those who has never laugh till they've cried.
i pity you,weirdo.

.
69. Cheated on a bf/gf?:
` Maybe.

.
70. Regretted hurting someone?:
` Yes.Sowies.

.
71. Regretted loving someone?:
` Yes.

I TAG:
Vanessa.
Tracy.
Sebastian
jLONG

No comments: